10 Ağustos 2013 Cumartesi

KREDİ KARTI BORCU TAKSİTLENDİRME


KREDİ KARTI BORCU TAKSİTLENDİRME
KREDİ KARTI TAKSİTLENDİRME
KART BORCU TAKSİTLENDİRME
Kredi Kartı Borcunuza
  • En Uygun Oranlar
  • Taksit 12 Ay
  • Erteleme 3 Aya Kadar
  • Gizlilik Politikası
  • Güvenilir Hizmet
  • Kefil Yok
  • Formalite Yok
  • Anında İşlem
Şirketimiz Bünyesinde ,  Kredi kartı borcu taksitlendirme konusunda ki uzman ve güvenilir firmamız, sizlerin kredi kartı borçlarınızı en uygun koşullarda borcunuzu kapatıyor ve uygun ödeme şartları ile taksitlendiriyor. Kredi kartı borcunuzu 12 ay eşit taksitlere bölüyoruz ve aynı zamanda borcunuzu taksitlendirkten daha sonra borcunuzu 3 ay erteliyoruz. ve en düşük oranlar ile Kredi kartı borcu taksitendirme işlemi sonrasında sizler ilk taksitlerinizi 3 ay sonra ödemeye başlıyorsunuz ve bunları yaparken biz sizlerden kefil veya benzeri formalite tarzı belgeler istemiyoruz. Ve en düşük oranlar ile kredi kartı borçlarınızın kapanmasının huzuru içinde  hayatınıza devam ediyorsunuz. Evet aslında bukadar basit. Kredi kartı borcu ödemek veya kapatmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. Sizlerde Bir telefon aracılığı ile bizlere ulaşıp Kredi Kartı Borcunuzu Kapatabilirsiniz. 
Kredi kartı Borcu Taksitlendirme Kredi Kartı Taksitlendirme

Kredi Kartı Borcu Taksitlendirme
KREDİ KARTI HABER
Bankalar, tüketiciden para toplamada sınır tanımıyor. Kredi kart borcunu telefon ya da mesajla bildirmek 5 lira oldu.

Bankaların müşterilerinden çeşitli adlar altında aldıkları paralarda yeni yöntemler ortaya çıkıyor.
Takvim'in haberine göre, kredi kartı aidatı ve hesap işletim ücreti ile başlayan para toplama işi artık atılan her SMS'e kadar uzadı.
Bazı bankaların uygulamaya koyduğu ve kredi kartı borçlarını bildiren "sesli ya da mesajla bildirim sistemi" için tüketiciden arama başına 5 lira ücret alınıyor.
Türkiye'de 50 milyonun üzerinde kredi kartı olduğu düşünüldüğünde bankaların talep ettiği miktar büyük rakamlara ulaşıyor.
Dava açılabilir
Tüketicinin isteği dışında gönderilen SMS, mail, mektup gibi bildirilerden de 5'er liradan başlayan ücretler talep ediliyor.
Bankalar bu ücretleri hesap özetlerine yansıtmaya başlayınca, itiraz eden tüketicilere de, "Yaptığımız yasal ve sözleşmeye uygun" cevabı veriliyor.
Bankalar, "Sözleşmeye yazılmak kaydıyla ücret talep edilebilir" savunmasını yaparken, uzmanlar tek taraflı ve tüketici ile müzakere edilmeden konulan maddelerin "haksız şart" olarak kabul edildiğini belirtiyor.
Bu şekilde gerek yerel mahkemelerde gerekse Yargıtay'da birçok dosyanın tek taraflı sözleşme yüzünden tüketici lehine sonuçlandığını söyleyen uzmanlar, "Vatandaşlar bu tür ücret kesintileri için bankalara itiraz etmeliler. Eğer itirazlarından bir sonuç alamazlarsa bağlı bulundukları kaymakamlıklardaki Tüketici Hakem Heyetleri'ne başvurmalılar" tavsiyesinde bulunuyor.
Kredi kartı Borcu Taksitlendirme - Kredi Kartı Taksitlendirme

Kredi Kartı Borcu Taksitlendirme
Kredi Kartı Taksitlendirme
Kart Borcu Taksitlendirme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder